לייעוץ מלאו פרטים

ריטיינר לעסקים וחברות

משרד עידן רוקח ושות' עומד לצד בעלי העסקים, הארגונים והחברות בישראל, ומספק שירותי טיפול, ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי במגוון תחומים- במסגרת הסכם ריטיינר מותאם אישית, המביא בחשבון את צרכי הארגון. השירות מספק לעסקים ולחברות שירותים משפטיים נרחבים, ייעוץ מקצועי שוטף והגנה על אינטרס הלקוח, שקט נפשי ואפשרות להתמקד בקידום הפעילות והעסק, כאשר כל הסוגיות המשפטיות מנוהלות וזוכות למענה מקצועי ויסודי ובמסגרת החוק

בשונה מן הלקוח הפרטי אשר עשוי להזדקק לשירותים משפטיים מעת לעת, בסיטואציות מסוימות, ניהול של פעילות עסקית כרוך לרוב בצורך שוטף בייעוץ, ליווי, טיפול במורכבויות והתקשרויות עם גורמים נוספים ואף בייצוג משפטי- באופן שוטף.

ניתן להתנהל בצורה פרטנית אל מול כל צורך כזה, ולפנות לעורך דין העוסק במשפט האזרחי לקבלת מענה לשאלות, טיפול או ייצוג, כאשר התשלום יבוצע על פי מאפייני האירוע והצורך ועל פי התמחור האישי של עורך הדין, אולם מרבית החברות והעסקים הפעילים במשק, בוחרים בהתקשרות קבועה, המבוססת על היכרות של עורך הדין עם הארגון ומאפייניו, במסגרת ריטיינר חודשי.

מהו הסכם ריטיינר לעסקים ולחברות

ריטיינר לעסקים ולחברות הוא מודל שירות ותשלום המבוסס על בנק שעות העומד לרשות הלקוח על ידי עורך דין ריטיינר, בגין תשלום חודשי קבוע מראש.

מודל זה מאפשר לחברות ולארגונים בכל סדר גודל, להתנהל באופן שוטף אל מול גורם משפטי מקצועי, ולהסתייע בשירותיו במגוון תחומים וסוגיות שעשויות לעלות במסגרת הפעילות השוטפת. המודל מאפשר ניצול של השעות אשר נקבעו במודל הריטיינר לצורך שירותים שוטפים כמו גם טיפולים ייחודיים וחריגים על פי צורך.

היקף השעות נקבע מראש, בהתאם למאפייני הארגון, כמות העובדים ו/או היקף הפעילות, כאשר בבחינת העלויות אל מול היקף השירות- הארגון זוכה לתמחור שעתי נמוך יותר באופן משמעותי, ביחס למבנה השירות המבוסס על תשלום בין שירות על פי צורך.

בין שירותי המשרד הניתנים במסגרת ריטיינר חודשי לחברות ולעסקים:

  • נדל"ן ומקרקעין- עריכת הסכמי שכירות לעסקים, בחינת הסכמי שכירות קיימים, ניהול משא ומתן, הטמעת סעיפים המאפשרים לבעל העסק/החברה את הזכות להמשכיות ולקביעות מחד גיסא, תוך הצבת פתחי יציאה וגמישות הוגנים מאידך גיסא. השכרת משרדים בשטחי הארגון לצד שלישי, רכישת נכסי נדל"ן, מיצוי הטבות מס בגין עלויות הנדל"ן העסקי.
  • טיפול בתביעות נזיקין- הגנה על הארגון והעסק מפני תביעות נזיקין, כתוצאה מתלונות לקוחות, מבקרים, גולשים ואחרים, דוגמת: תביעות בגין חוסר נגישות, תביעות פיצויים בגין אי מתן שירות, שיווק מוצר/שירות לקוי, חוסר אמת בפרסום. משרדנו מלווה את הארגון ומספק ייעוץ מוקדם שנועד למנוע היתכנות לתביעות הללו, ומעניק שירותי ייעוץ, התנהלות מול גורם שלישי לצורך הסדרה ומניעת היגררות העניין ועד לייצוג משפטי מלא במקרה של היגררות משפטית שנכפתה עליו.
  • הגנה תדמיתית והימנעות מהוצאת דיבה– לקוח שאינו מרוצה, מתחרה אגרסיבי או כל אדם שמצוי בסכסוך עם בעל העסק או מי מעובדיו, עשוי לגרום לנזק תדמיתי משמעותי ולפגיעה כלכלית בארגון, תוך פרסום דברי בלע ודיבה. תגובה מידית ומהירה באמצעות פניה של עורך דין אל הבוחר לפעול בדרכי הכפשה, תביא במרבית המקרים להסרת המידע, הכחשת המידע והתנצלות שיעצרו את כדור השלג, ובמקרה של פגיעה אף לפיצוי.
  • גביית חובות– חובות פתוחים הם רעה חולה העשויה להביא גם לנפילתם של עסקים פעילים ומצליחים. שירותי ליווי וסיוע בגביה ממשרד עורכי דין מיומן ומנוסה בתחום, יביאו להגדלת אחוזי הגבייה ולצמצום החובות המתמשכים והחובות האבודים, ויגבירו את רווחיות בית העסק/החברה.
  • קניה/מכירה/מיזוג חברות– התנהלותן של חברות בע"מ כפופה לחוק דיני חברות, הקובע תקנות ומגבלות בכל הנוגע למכירת החברה, רכישת חברה, מיזוג פעילות של חברות והסכמים שונים נוספים בין חברות. ליווי חברות בהתפתחותם, בהתמודדות עם תנאי תחרות בשוק ובהחלטות עסקיות מורכבות מהווה כלי חשוב בהצלחתן, ובהגנה עליהן.
  • יחסי עבודה ושכר: עריכת הסכמי עבודה אל מול עובדים חדשים, ייעוץ במקרה של צורך בפיטורי עובד, ליווי וניהול שימוע לעובד לפני פיטורין, מענה לשאלות הנוגעות לחובות המעביד בנוגע לשכר: חובת תשלום אש"ל, חובת תשלום בגין זמן נסיעה, תשלום ימי חג לעובדים שאינם יהודים, תחשיב שכר ומדדים בעבודה מהבית/עבודה היברידית, תשלום פיצויים לעובד מתפטר.

יתרונות העבודה באמצעות מודל ריטיינר

  • נגישות המידע והייעוץ מאפשרת ומעודדת מענה לכל סוגיה, ודברים לא נופלים "בין הכיסאות".
  • פעילות עסקית וארגונית המתנהלת כחוק, תוך הימנעות ממוקשים ומסיכונים.
  • העובדים, הספקים וגורמים נוספים מודעים למעטפת המשפטית, לחתירה להתנהלות במסגרת החוק. התנהלות זו משמרת קו הגנה של תום לב במקרה של תביעות וסכסוכים משפטיים.
  • השירות ניתן על ידי עורך דין אשר מכיר את הארגון ואינו נדרש ללמוד אותו בכל אירוע מחדש.
  • עלויות משתלמות יותר לשעת ייעוץ/טיפול משפטי

ייצוג חברות ועסקים

עורך דין עידן רוקח מביא ניסיון מקצועי רב שנים והצלחות מוכחות, ומעניק מעטפת שירותים והגנה משפטית מלאה ללקוחותיו, במודל ריטיינר לחברות ולעסקים ובייעוץ אישי בכל סוגיה, בהוגנות, במקצועיות ותוך מתן תחושת ביטחון, המבוססת על מקצועיות ומסירות ככוח המניע לפעילות המשרד כולו.

לייעוץ מלאו פרטים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.