לייעוץ מלאו פרטים

עורך דין צווארון לבן

עורך דין צווארון לבן - עידן רוקח משרד עורכי דין
עורך דין צווארון לבן – הייצוג המשפטי שלכם

מהרגע שבו מאיימת עליכם חקירה בגין עבירת צווארון לבן, אתם זקוקים לייצוג משפטי. עורך דין צווארון לבן מבין היטב מה עומד על כפות המאזניים במקרה שלכם, ויודע כל מה שעליכם לשקול מבחינה משפטית, החל מכתב האישום וכלה בסיום ההליך המשפטי.

במצב שבו תרחישים משתנים במהירות, מסתבכים להפליא וכל תרחיש פוטנציאלי עלול להתממש – עורך דין צווארון לבן הוא זה שיכול לעשות את ההבדל ולאפשר לכם להתמודד היטב עם המקרה שלכם, גם אם הוא מסובך מאוד.

עו"ד צווארון לבן – הגנה על הלקוח וביצוע חקירות נדרשות

עורך דין צווארון לבן מנוסה וותיק הוא בעל רקע נרחב בתחומים רבים, כולל פיננסים, מיסים ומשפט פלילי. הלקוח יכול להסתמך על הידע הנרחב של עורך הדין שלו בכול הנוגע למערכת המשפט הפלילי, לדיני ראיות, להליכי חקירה וכן הלאה.

עורך דין צווארון לבן מטפל בסוגים שונים של עבירות צווארון לבן, כגון:

  • ייצוג פקיד ממשל המואשם בפגיעה בביטחון המדינה
  • הגנה על עובד ציבור המעורב בחקירת משטרה.
  • ייצוג מנהל תאגיד שעומד בפני חקירה ואישום פלילי.
  • ייצוג לקוח המואשם בעבירות רכש ושחיתות ממשלתית.

עורך דין דיני חברות לעומת עורך דין צווארון לבן

עורך דין דיני חברות – הוא איש מקצוע המתמחה בדיני חברות ותאגידים, ומעניק ייעוץ לעסקים לגבי הזכויות והחובות שלהם לפי החוק. עורכי דין אלה הם מומחים בתחומי העסקים והחברות.

עורך דין צווארון לבן – הוא עורך דין פלילי המתמחה בדינים הקשורים לעבירות צווארון לבן. דינים אלה עוסקים בעבירות לא אלימות שבוצעו על ידי חברות נגד הציבור (פשע תאגידי) או בעבירות שבוצעו על ידי יחידים נגד חברות (פשע צווארון לבן).

עורכי דין לענייני עבירות צווארון לבן הם מומחים בדיני הונאה, בתיקי חברות ובפשעי צווארון לבן. הם מספקים ללקוחות שלהם ייצוג בבית המשפט, כנגד תביעה שהוגשה נגדם על ידי המדינה.

יתרונות

  • עורכי דין לענייני עבירות צווארון לבן מספקים גם ייעוץ משפטי מיוחד הנוגע לחוקים, לעונשים ולהגנות מפני אישומים בגין עבירות צווארון לבן.
  • עורכי דין אלה מעורבים מרגע ההסתבכות, עוד לפני הגשת האישומים נגד הלקוחות שלהם, ונוטים לנהל משא ומתן עם הגורם החוקר את החששות לביצוע עבירה פלילית.
  • עורך דין צווארון לבן יהיה מעורב כבר בשלב החקירה המוקדמת, על מנת שיוכל לנסות למנוע את ההאשמה הפלילית מלכתחילה.
  • מעורבות של עורך דין צווארון לבן כבר בשלב המוקדם של החקירה, יכולה לחסוך ללקוח הוצאות משפטיות משמעותיות ולחצים בהמשך הדרך, שהם מנת חלקם של אנשים שעוברים חקירה ללא מעורבות של עורך דין מומחה.

למעשה, עורכי דין המתמחים בעבירות תאגידים ועורכי דין מומחים בעבירות צווארון לבן, הם די אותו דבר. סוגים אלה של עורכי דין בקיאים היטב בחוק ובהתנהלות בבית המשפט, וכמובן בכול הנהלים המקובלים בתביעות בגין עבירות צווארון לבן.

תוכן עיניינים
לייעוץ מלאו פרטים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.