לייעוץ מלאו פרטים

עורך דין לענייני נדל"ן

האם אני צריך עורך דין לענייני נדל״ן כדי לקנות בית?

״בשביל מה אני צריך עורך דין בתחום הנדל"ן ?״ רוכשי דירות רבים עם אוריינטציה של ׳עשה זאת בעצמך׳, לא תמיד חושבים שהם זקוקים לעורך דין לענייני נדל"ן כדי לגמור עסקת מכירה של דירה או בית.

למרות ששכירת שירותיו של עורך דין נדל״ן יכולה לעלות כמה אלפי שקלים, לרוב מדובר בהוצאה כדאית שתביא לכם תועלת.

רכישת דירה או בית אינה פשוטה כמו מסירת כרטיס האשראי שלכם בחנות ולקיחת הסחורה הביתה. קניית דירה כרוכה בעסקה משפטית מסובכת הכפופה לחוקי המדינה. עורך דין נדל״ן מנוסה בתחום יכול להדריך אתכם בתהליך, שלב אחר שלב, עד לסגירת העסקה וקניית הדירה.

אמנם, אתם יכולים לעשות את כל העבודה הבירוקרטית המורכבת בעצמכם, אבל זה יגזול מכם זמן רב, ואם לא תגישו את האישורים והמסמכים הכספיים הנדרשים, ואם לא תשלמו את המיסים הכרוכים בעסקת הנדל״ן, זה עלול לעלות לכם ביוקר.

כדי לעזור לכם לסגור עסקת נדל״ן טובה ללא מלכודות ועקיצות, הנה כמה היבטים שבהם יכול עורך דין מומחה בנדל״ן לעזור לכם.

עריכת החוזה על ידי עורך דין נדלן

רוב האנשים יכולים לנהל משא ומתן עם הצד השני. עם זאת, תנאי העסקה חייבים להירשם כראוי בחוזה כדי שהדברים יהיו מחייבים מבחינה משפטית. עורך דין נדל״ן הוא איש המקצוע שיוכל לנהל עבורכם את המשא ומתן, ולוודא שהחוזה תקין ועומד בחוקים הנדרשים. יתר על כן, עורך הדין יכול לטפל גם בכול נושא ספציפי שעלול להשפיע על השימוש העתידי בנכס שרכשתם.

עורך דין לענייני נדל״ן מתמצא ברישום הערות בטאבו, ובכול הנושאים האחרים שיבטיחו שאתם קונים את דירת החלומות שלכם ולא חלילה ׳חתול בשק׳! עורך דין נדל״ן יידע אתכם על כל תקלה משפטית, יבצע את השינויים הנדרשים בחוזה ויכניס את התנאים שיועילו לכם בעסקת הרכישה.

בדיקת הבעלות על הדירה על ידי העורך דין

שירות חיוני נוסף שיעניק לכם עורך הדין קשור לאימות הבעלים של הדירה שאתם עומדים לקנות. עורך הדין יבדוק ויוודא היטב שהנכס בו אתם מתעניינים נקי מכל שעבוד (כולל משכנתה או שעבוד בגין חוב כלשהו). בירור הבעלים של הדירה חיוני כדי לגלות אם למוכר יש בכלל זכות חוקית למכור את הנכס. למרות שכל אחד יכול לבצע חיפוש של בעלי הדירה, עורך דין יוכל לעשות זאת מהר יותר וטוב יותר.

אם החיפוש יגלה חשש לבעייתיות, יוכל עורך הדין לייעץ לכם כיצד להמשיך. למשל, אם יתברר שהמוכרים חייבים כסף בגין שעבוד הדירה שלהם, יוכל עורך הדין לנהל משא ומתן עם המוכרים על הפחתת מחיר הנכס, כדי לפצות אתכם על העיכובים. עורך הדין עשוי גם לספק למוכרים הצעות למקורות מימון כדי שיוכלו לשחרר את הדירה מהשעבוד, במהירות.

העברת הבעלות על הדירה

לאחר עריכת החוזה והחתימה עליו, יפעל עורך הדין מול הטאבו בקלות ובמהירות, כדי להעביר את הדירה על שמכם.

 

 

 

לייעוץ מלאו פרטים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.