לייעוץ מלאו פרטים

עורך דין דיני משפחה

תמונה של עורך דין דיני משפחה

הסיבות בגינן אתם זקוקים לעורך דין דיני משפחה בני הזוג מתמודדים בהליך הגירושין עם רגשות קשים וכואבים המלווים את פירוק המשפחה. במצב זה הם עשויים להתעלם או לקבל החלטות נמהרות לגבי כמה סוגיות שישפיעו על חייהם בטווח הארוך, כמו חלוקת הרכוש והכספים והסדרי ההורות.

עורך דין דיני משפחה יכול לעזור לבני זוג שעומד להתגרש להתמודד עם ההחלטות הגדולות שיהיה עליהם לקבל, תוך שהוא מגן על האינטרסים שלהם בין אם בבית המשפט ובין אם במשא ומתן שיוביל להסדר המקובל על שניהם.

עורך דין דיני משפחה – מודע להשלכות

עורך דין דיני משפחה, מודע להשלכות של הגירושין על חיי בני הזוג וילדיהם, כמו בעיות כלכליות שיכולות להחמיר יותר ויותר עם הזמן. לדוגמה, במשפחה, שבה הבעל הוא המפרנס העיקרי והאישה מטפלת בילדים ובבית, האישה עלולה לחוות קשיי פרנסה כשתתקשה למצוא עבודה לאחר הגירושין. דוגמה אחרת היא אב בעל אמצעים בינוניים שעלול להיפגע מגובה תשלום המזונות החודשי שקבע לו בית המשפט.

עורך דין מטפל בכלל הנושאים הקשורים להליכי הגירושין. ללא שירותיו של עורך הדין, הזוג יתקשה להקדיש את תשומת הלב הנדרשת לנושאים השונים, בעיקר עקב מצבם הרגשי הרעוע כתוצאה מפירוק המשפחה. עורך דין דיני משפחה הוא איש המקצוע שיוכל לעזור ולהדריך את הלקוחות שלו באחת התקופות המאתגרות ביותר בחייהם, ולסייע להם לקבל החלטות נכונות לעתידם.

למה אתם זקוקים לעורך דין לדיני משפחה?

כאשר בני זוג מחליטים להתגרש, חשוב שישכרו את שירותיו של עורך דין דיני משפחה שיסייע להם בעניינים המשפטיים ובמשא ומתן שהם חלק מהליך הגירושין.

זוג בהליך גירושים זקוק לעורך דין ותיק ומנוסה בדיני משפחה, כדי שיקבל את השירות המקצועי הטוב ביותר מאדם בעל ניסיון והכשרה הדרושים להשגת התוצאה הטובה ביותר.

למה בחירת עורך דין מנוסה זה החלטה נכונה

עצה אובייקטיבית

לא משנה מיהו הצד שיזם את הגירושין, שני הצדדים חווים סערת רגשות עמוקה מאוד. כאשר הרגשות מתגברים קל לקבל החלטות פזיזות, שיתבררו בדיעבד כשגויות. עורך הדין לעומת זאת מציע ייעוץ אובייקטיבי, מבוסס עובדות, ידע וניסיון רב בטיפול בזוגות בהליכי גירושין. כך תוכלו להימנע מקבלת החלטה פזיזה שתותיר אחד מכם בנחיתות כלכלית או הורית לאורך זמן.

  • גישה ליועצים מהשורה הראשונה

בהליכי גירושין שנויים במחלוקת, יתכן שתזדקקו לעדות ולייעוץ של אנשי מקצוע שונים כמו, בנקאי, יועץ השקעות, שמאי, רופא או מומחה בבריאות הנפש. עורכי דין מנוסים בדיני משפחה מקושרים לרבים מאנשי המקצוע המומחים הללו, ויוכלו לגייס אותם עבורכם כדי שיוסיפו תוקף וסמכות לתיק שלכם.

ניסיון בדיונים בבית המשפט

עורך דין דיני משפחה בילו חלק ניכר מהקריירה שלהם באולם בית המשפט תוך שהם מייצגים את הלקוחות שלהם. הניסיון שרכשו בדיונים אלה מעניק להם תובנות ייחודיות לגבי הראיות והטקטיקות בהן כדאי לנקוט כדי לזכות בתוצאה המבוקשת. בעוד שרוב הגירושים מסתיימים בהסכמים, המקרים הקשים יותר מגיעים לאולם בית המשפט ובנסיבות אלה חשוב שיעמוד לצידכם איש מקצוע מנוסה.

לייעוץ מלאו פרטים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.